ONDERDEEL REFERENTIE
4CONTEXT VAN DE ORGANISATIE
4.1Inzicht in de organisatie en haar context strategie 2022-2025 Patina Dakdenkers
4.2Inzicht in behoeften/verwachtingen belanghebbenden stakeholders en de context
4.3Het toepassingsgebied kwaliteitsmanagementsysteem toepassingsgebied/scope
4.4Kwaliteitsmanagementsysteem en processen ervan Organisatieschema besturingsprocessen kritische processen
5LEIDERSCHAP
5.1Leiderschap en betrokkenheid MIssie en Beleidsverklaring 2022 Organisatieschema
5.1.2Klantgerichtheid Organisatieschema
5.2Beleid MIssie en Beleidsverklaring 2022
5.2.1Het kwaliteitsbeleid vaststellen strategie 2022-2025 Patina Dakdenkers
5.2.2Het kwaliteitsbeleid kenbaar maken strategie 2022-2025 Patina Dakdenkers Overlegstructuur
5.3Rollen, verantwoordelijkheden en bevoegdheden binnen de organisatie Organisatieschema
6PLANNINGstrategie 2022-2025 Patina Dakdenkers
6.1Acties om risico’s en kansen op te pakken risicomanagement/-beheersing Klanttevredenheid
6.2Kwaliteitsdoelstellingen en planning om ze te bereiken Kwaliteitsplanning werkdocumenten
6.3Planning van wijzigingen documentbeheer
7ONDERSTEUNING
7.1Middelen middelen en materieel
7.1.2Personeel nieuw personeel
7.1.3Infrastructuur middelen en materieel backup en richtlijn software
7.1.4 Omgeving voor de uitvoering van processen Bedrijfsgezondheidszorg
7.1.5 Middelen voor monitoring en meten geld voor trekproeven(hydrojaws) zie dossiers gereedschapbeheer digitaal
7.1.6 Kennis binnen de organisatie Organisatieschema
7.2Competenties personeel Gevolgde opleidingen vastgelegd in de personeelsdossiers en xrm
7.3Bewustzijn personeel veiligheidsladder
7.4Communicatie (intern en extern) Overlegstructuur
7.5Gedocumenteerde informatie documentbeheer
7.5.2Creëren en actualiseren documentbeheer
7.5.3Beheersing van gedocumenteerde informatie documentbeheer
8UITVOERING
8.1Operationele planning en beheersing kritische processen
8.2Eisen voor producten en diensten primaire proceschrijving
8.2.1Communicatie met de klant primaire proceschrijving
8.2.2Vaststellen van de eisen voor producten en diensten primaire proceschrijving
8.2.3Beoordeling van de eisen voor producten en diensten primaire proceschrijving
8.2.4Wijzigingen in eisen voor producten en diensten primaire proceschrijving
8.3Ontwerp en ontwikkeling van producten en diensten N.V.T.
8.4Beheersing van extern geleverde processen, producten en diensten onderaanneming
8.4.2Soort en mate van beheersing leveranciersbeoordeling
8.4.3Informatie voor externe aanbieders onderaanneming
8.5Productie en het leveren van diensten primaire proceschrijving
8.5.1Beheersing van productie en het leveren van diensten primaire proceschrijving
8.5.2Identificatie en naspeurbaarheid primaire proceschrijving identificatie/naspeurbaarheid
8.5.3Eigendom van klanten of externe aanbieders N.V.T.
8.5.4In stand houden primaire proceschrijving
8.5.5Nazorgactiviteiten primaire proceschrijving
8.5.6Beheersing van wijzigingen primaire procesbeschrijving
8.6Vrijgave van producten en diensten primaire proceschrijving
8.7Beheersing van afwijkende outputs primaire proceschrijving
9EVALUATIES VAN DE PRESTATIES
9.1Monitoren, meten, analyseren en evalueren primaire proceschrijving
9.1.2Klanttevredenheid primaire proceschrijving
9.1.3Analyse en evaluatie primaire proceschrijving ; qoolingexcels divers; kvgm dashboard,
9.2Interne audit auditplanning
9.3Directiebeoordeling Overlegstructuur
10VERBETERING
10.2Afwijkingen en corrigerende maatregelen qooling, Overlegstructuur
10.3Continue verbetering qooling, Overlegstructuur