In onderstaand overzicht is aangegeven welke processen een relevante invloed hebben op de eindkwaliteit van ons product en dienstverlening.
De borging van deze processen is vastgelegd in procedures, werkinstructies of digitale systemen. In de beschreven procedures wordt het proces weergegeven waarbij inputcriteria, (hulp)middelen en verantwoordelijken worden ingezet om het beoogde resultaat te realiseren.
Proces KPI
Nieuwe medewerker in dienst Personeelsdossier volledig ingericht
VGM voorlichting gegeven en de juiste PBM beschikbaar gesteld
Opleidingsplan t.b.v. gewenste competenties
Calculatie en offreren Offerte met voorwaarden schriftelijk verstrekt aan klant
Opdrachtverlening schriftelijk vastgelegd
Werkvoorbereiding en projectinkoop Inkoopopdracht schriftelijk vastgelegd
Ontvangstcontrole op hoeveelheden en visuele afwijkingen
Uitvoering en oplevering Werk uitgevoerd conform opdracht en schriftelijk opgeleverd aan klant
Service en onderhoud Onderhoud en service uitgevoerd conform garantiebepalingen, opdracht of onderhoudscontract
Veilig werken in de uitvoering Werkplekinspecties uitgevoerd conform schema
V&G-plan / taakrisicoanalyse aanwezig op risicovolle werken
Beheer KVGM-systeem Jaarlijks minimaal 1 interne audit
Jaarlijks minimaal 1 directiebeoordeling
Minimaal 1 x per jaar doelstellingen evalueren en actualiseren